PENYEJUK JIWA MAMA DAN WALID

By: Zaara Mashryn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Saturday, 11-Jul-2009 15:20 Email | Share | | Bookmark
1BORNEO,Kota Kinabalu

1BORNEO,KOTA KINABALU
Mama n Zaara yg sdg mcari keperluan msg2..
Jom masuk Jakel lak!
View all 17 photos...
Klu xsilap aritu mama dh lastday class..maknanya sok dh xpayah p IPG Kent lagi...habis sudah interaksi utk kali ni...so kami pun plan nk p jalan2 kat 1BORNEO,KK..dgr kata tmpatnye gah mcm KLCC @ lbkkrg MIDVALLEY d KL nun..mmg teruja nak p sbb klu dh blk sporna nti xjumper dh ler tmpt cmnie..huhuu..
Bdekatan ngan 1BORNEO,ada la nmpak signboard Jakel...ishh lama jgk xmasuk gedung kain cmnie..apakata kita singgah sat,cadang mama...OK...
Bdekatn Jakel lak,ada kdai butik yg manarik perhatian dgn iklan banner yg besar n nmpak cam best..(kebetulan masa tu mama nak cari blaus)..mama kata lagi,"apakata kita singgah sat kdai tu.."..OK..
Masuk kedai tu,Zaara pun cbuk msurvey keperluan beliau apabila besar nti..hehehe..

Dh selesai urusan di Jakel..kami pun menuju ler ke 1BORNEO..di sbbkan dh jln2 tdi..perut mula berkeroncong..pekena la mcD dlu..cmner nk ronda2 klu perut lapa kn???
Dalam pada tu,bdekatan mcD ada ler jumpa ultromen n taxi ijau kuning ni utk kanak2 bhibur..kbetulan org xdak,kasi lah can zaara naik..maklumler kat sporna maner ader...


Thursday, 9-Jul-2009 06:59 Email | Share | | Bookmark
Sekolahku....

 
 
jeti..
View all 8 photos...


Thursday, 9-Jul-2009 06:25 Email | Share | | Bookmark
Sepetang di Tg aru..

siap sedia nk g jln2 kt tg. aru..
say 'cheessse..'
 
View all 6 photos...
actually hr tu hari mgu..pg2 lg kitorg kuar g (IP) maktab.biasa la..da masa terluang, mama studi jap. ptg tu, dh letih studi, on d spot walid ajak g jln2 kt tg aru.best sgt..! hampir 2jam gakla lepak kt tepi pantai smbil mkn2..

kt tg aru ni da foodcourt nya sendiri.luas gakla..tp time tu kenyang lg (mkn jagung rebus), so jamu mata sj la smbil survey tmpt. lain kali dtg, dh tau mana port tuk mkn yg best..

pendek kata, kalu mama balik IPG ada la peluang km utk sambil2 mkn angin kt KK ni..



Thursday, 9-Jul-2009 00:13 Email | Share | | Bookmark
Air Terjun Table, Tawau Sabah

 
 
 
View all 12 photos...
Gambar2 ni diambil masa classmate walid (msa uia dl) dtg sabah. kebetulan dia dtg observe student kt tawau ni. jd dh ada peluang jmpe dgn mbr lama, kitorg bwk dia g jln2. km bwk dia g Air Terjun Table, Tawau. pastu kitorg g pasar gantung, pasar kering, pasar basah...bli ole2 utk dibaw pulang ke semenanjung..


Friday, 8-May-2009 06:16 Email | Share | | Bookmark
KBY 7063 + ST 2150 J

 
 
 
View all 6 photos...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net